Tuesday, July 7, 2015

Selepas Makan Setalam, Sekarang Cium Tangan Pula


Sebelum ni gua tulis pasal Rara dan Melati makan setalam dengan seorang lelaki Cina (dipercayai bukan Islam) marah seorang user yang selelau lepak di TKO. Dia kata kena siasat entah mahramnya, entah suaminya kot? Gua kata kalau suami sudah pasti Rara bermadu dengan Melati.. melepaslah Zulhisham peguam celupar tu nak sambar!


Hari ini gua nak tujuk satu lagi ajaran parti Islam Progresif yang bakal ditubuhkan oleh PASMA + G18. Gua rasa makin seronok mereka ini bila telah putus dengan ulama PAS, boleh bebas!

Bagi gua tak pelik . lama dah mereka amal amalan ini. Islam moderate.



Pemburu Anjing - Tapi macam mana pun gua kena siasat, entah anak saudara dia datang di bazar nak ambil bubur 'lambuk"

1 comment:

  1. mmm..hangpa penyokong ulama mana ada tanda hitam di dahi..si hanipa keling nih..satu badan hitam..tu x kata hati lagi..mungkinkah hitam??

    ReplyDelete