Monday, July 6, 2015

Berkongsi Dalam DAP


Dalam DAP orang Islam boleh berkongsi. Berlainan jantina, nak makan setalam pun boleh. Dengan lelaki bukan mahram pun boleh. Ini Islam yang DAP nak, pasal tu ramai Melayu masuk DAP termasuk Melayu daripada PAS nak rasa hebatnya Islam Progresif.

Si Rara yang tangan berawan larak dan Si Melati yang berpurdah pun masuk DAP nak tunjuk Islam yang sempurna. Ini yang disebut di Melati nilai-nilai Islam dalam DAP. Engaku orang tak nak cuba ke?


Kalau nak kongsi lebih lagi kena belajar dengan Dyana Sofya bersama Zairil Khir Johari. Ini kalau dalam Islam bab Nikah & Kahwin tapi tak kahwin betul-betul punya lakonan macam Lim Guan Eng berbuka puasa mana ada puasa punya itu lakonan aje!!


Kalau ada lagi mana-mana poster berbuka puasa anjuran DAP dengan G18 jangan lupa datang rasailah sendiri makan setalam berlainan jantina dan bukan mahram!!

Pemburu Anjing - Gua dah ambil borang DAP pasal teringin benor nak makan setalam dengan Melati, seronok kalau boleh berhimpit-himpit semasa makan dan cakar mencakar berebut nasi!!

No comments:

Post a Comment