Monday, July 13, 2015

Gerakan Pengkhinatan Kepada PAS Cawangan Wilayah Persekutuan


Gua ada baca dulu facebook Tok Usin Ceroi pasal Dr Hatta nak jatuhkan kepimpinan ulama dalam PAS. Gua macam tak percaya. Macam mana Dr Hatta yang bekerja sepenuh masa dengan PAS nak main politik kotor. Ini fitnah aje.

Gua diberitahu Dr Hatta IRC, puak IRC memang kerjanya mengkhianati PAS, gua pun tak percaya takkan 14 tahu dalam PAS masih ada jiwa IRC.

Gua baca lagi pasal Hawai Five O. Gua jadi penig oii.

Sekarang gua pergi sendiri dan lihat sendiri.

K GERAKAN HARAPAN BAHARU (GHB)
WILAYAH PERSEKUTUAN


Pengerusi: YB Dr Hatta Ramli
Timb Pengerusi 1: Dato' Tarmizi Mohd Jam (bekas Wartawan Haeakah)
Timb Pengerusi 2: Sdr Kamal Koh Abdullah - Putrajaya
Setiausaha: Sdr Nik Abdul Razak
Timb Setiausaha: Sdr Azhar Ashari
Ketua Penerangan: Sdr Bad Latiff Mansor
Bendahari: Ir Hayatul Kamil Tirmudi - Cheras (perna jadi SUK Pemuda PAS Pusat)

Ahli Jawatankuasa

01. Sdra Badiul Azmi - Bukit Bintang
02. Sdra Mohd Shukri Abdul Ghani - Wangsa Maju
03. Sdra Fadzli Omar - Setiawangsa
04. Sdra Zaiful Amin - Kepong
05. Sdra Yusuf Yahya - Titiwangsa
06. Dato Ismail Yahya - Batu
07. Sdra Erwan Sabei - Segambut
08. Sdra Norfadhil - Bandar Tun Razak
09. Sdra Fadzil Ahmad - Lembah Pantai
10. Ustaz Fadzullah - Labuan
11. Seputih - Masih tak ada wakil
12. Pn Zaminah Marzuki
13. Pn Rosnani Mokhtar
14. Sdra Rosden Yassin
15. Sdra Shamar Abdullah
16. Sdra Abdul Manap Abdullah
17. Sdra Hedzer Rahim
18. Sdra Shaharuddin Mahmud
- HM

Setelah gua sendiri lihat dengan mata gua gua baru percaya itu ulama cakap benar. Mana ada ulama mahu tipu ini puak bukan boleh caya punya PERUT KOTOR. Kalau tak boleh jadi bos dia nak lingkup PAS. BUSUK punya olang!!


Pemburu Anjing - Gua dah ready mahu tangkap atau tembak itu anjing-anjing liar nak gigit olang baik!

No comments:

Post a Comment