Wednesday, July 1, 2015

Peguam Mulut Celopar Tak Yakin Parti Baru Islam Progresif


Gua dapat cerita, peguam mulut celopar yang dapat 7 undi bertanding Ketua Pemuda PAS telah mendekati DAP. Gua pun tak hairan, pasal masa kampus dulu dia ni 'totok' UMNO entah kenapa tiba-tiba jadi PAS.

Dia ni juga yang jatuhkan PAS Kedah menyerang Ustaz Azizan dengan pelbagai tuduhan bersama dengan Sayuti Omar. Dulu Sayuti penulis yang baik tapi bila dah mula ambil upah jadi boneka, penulisan dan analisis isu dia jadi sampah dan buku dia boleh buang dalam tong sampah kalau tersilap beli.

Gua rasa peguam celopar ni banyak metelaah dengan Dr Zul pasal tahaluf. Tahaluf dengan DAP nak bagi DAP faham Islam akhirnya DAP dapat dakwah peguam ni supaya faham Islam liberal. Lihat Sahaja Lim Kit Siang pun boleh bagi ceramah agama di Kota Bahru pasal hudud. Apa ulama PAS ada. DAP ada perempuan cantik nak kasi Zulhazmi terleleh air liur.

Gua dah beli pop corn untuk lihat drama penubuhan parti Islam baru selepas raya nanti.


Pemburu Anjing - Gua dah ambil 3 borang DAP hanya tunggu adik Melati Rahim (yang pakai purdah) call aje, nanti gua buat sidang media. 

No comments:

Post a Comment