Tuesday, July 14, 2015

10 Sebab Kenapa Perlu Sertai Gerakan Harapan Baru (GHB)



Gua semalam dapat whatsapp daripada geng Gerakan Harapan Baru. Minta sertai mereka. Pikir punya pikir gua rasa gua pun nak cadang kepada pembaca untuk sertai GHB pasal ada 10 perkara yang tak ada lama PAS tapi ada pada GHB. Terima kasih kepada febok frien gua yang tolong bagi tips ini.

1. Di sini tidak ada doktrin patuh dan walak kepada pimpinan kerana itu semua ada candu.
2. Arahan pimpinan terutama Presiden/Pengurusi adalah pandangan peribadi.
3. Maklumat-maklumat rahsia organisasi boleh disebarkan kepada media.
4. Hudud bukan agenda, asalkan DAP memberi sokongan semua ok.
5. Keputusan mesyuarat boleh dihebahkan kepada awam atau media.
6. Pendapat ulama boleh ditolak kerana mereka bukan pemegang kunci shorga.
7. Jika ada kumpulan yang menentang, kita akan panggil mereka sebagai UG.
8. Di sini dilarang memberi gelaran jebon, liberal, munafik haraki, anwarinas dll. Tapi gelaran UG, pro-Umno, taliban, jumud dan seumpamanya dibenarkan.
9. Paling penting, jika tidak puas hati kepada organisasi ini, boleh gunakan media baru utk mengutuk dan mengeji.
10. Dan jika tidak puas hati kelak dan pendapat ditolak, boleh tubuhkan parti "Gerakan Harapan Lebih Baru" atau "Gerakan Harapan Baru 2.0" dan seumpamanya ketika berada di dalam Gerakan Harapan Baru tanpa perlu rasa bersalah.

Fikirkan...
- Nanti kecewa xde jawatan buat parti baru lg ya... Wkwkwkwkwkwk mcm nih punya olang pon ada....

Pemburu Anjing - Gua udah daftar, lu bila lagi?

5 comments:

  1. BERITA BAIK BERITA BAIK

    Saya Puan Mirabe Daniels saya adalah pemberi pinjaman pinjaman yang boleh dipercayai dan sah.
    Kami menawarkan keadaan sebenar dan mudah dengan kadar faedah 2%. dari
    $ 1,000 - $ 100,000. Euro dan Pound IDR. Saya memberi pinjaman kepada usahawan juga untuk:

    Kredit peribadi,
    Pinjaman pelajar,
    Kredit pengangkutan
    Pinjaman perniagaan.
    pinjaman syarikat

    hubungi saya terus untuk maklumat lanjut.
    E-mel: mirabeldanielloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Nama: Murniati Sip
    Akun Maybank: 514187335011
    +60137729440
    Email testifier: murniatisip54@gmail.com
    Hibah Pinjaman: RM220.000

    PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Email Perusahaan: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Perusahaan Whatsapp: +19147057484

    Perkenalkan saya Murniati Sip dari Indonesia dan saat ini berada di Penang Malaysia. Saya hanya ingin berbagi pengalaman dengan semua orang yang berada dalam kesulitan, sebelum saya ingin memberi tahu Anda sedikit tentang masalah saya, saya hanya penjual campuran dengan hutang di Maybank Account.

    Saya seorang janda dari dua anak, penghasilan saya hanya bisa digunakan untuk makan, anak saya putus sekolah karena tidak ada biaya, saya stres dan putus asa untuk menjalani hidup saya tetapi setiap kali saya melihat anak saya, saya selalu bersemangat. Saya tidak lupa berdoa dan meminta bantuan Allah.

    Saya membuka internet dan secara tidak sengaja saya melihat kesaksian Margaretha Asmaran Via whatsapp +6282340185186 dan email margarethaasmaran@gmail.com tentang pinjaman yang ia dapatkan dari ibu yang jujur ​​RIKA ANDERSON LOAN COMPANY tetapi pada awalnya saya sangat ragu jadi saya menghubungi ibu lain yang juga mendapat pinjaman dari perusahaan yang sama Amalia Anmangkurat melalui telepon dan whatsap +6285964126496 dan email amaliaanmangkurat@gmail.com

    Saya akhirnya menghubungi RIKA ANDERSON LOAN COMPANY untuk pinjaman dan setelah sekitar 12 jam, pinjaman saya sebesar RM20.000 dipindahkan ke rekening bank saya. sekarang saya bersyukur bahwa hutang di Bank telah terbayar dan saya memiliki usaha yang besar dan anak saya juga bersekolah.
    Terima kasih kepada Allah PERUSAHAAN RIKA ANDERSON LOAN adalah nyata.

    ReplyDelete
  3. Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
    kedudukan: Pengarah Urusan
    Nama: Najwa Mohammed
    Bandar: Miri
    Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
    kadar faedah: 1%
    E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com


    Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

    MOHON SEKARANG
    E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    Whatsapp **** + 447723553516

    ReplyDelete
  4. Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]
    Website:https://financialserviceau5.wixsite.com/dfsa

    Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak [RM 450K] dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah::
    [financialserviceauthority400@gmail.com]
    Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: [merissaahmed11@gmail.com]


    Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]





    Website:https://financialserviceau5.wixsite.com/dfsa

    ReplyDelete
  5. Saya Suryanto dari Indonesia di Kota Palu, saya mencurahkan waktu saya di sini karena janji yang saya berikan kepada LADY ESTHER PATRICK yang kebetulan adalah Tuhan yang mengirim pemberi pinjaman online dan saya berdoa kepada TUHAN untuk dapat melihat posisi saya hari ini.

    Beberapa bulan yang lalu saya melihat komentar yang diposting oleh seorang wanita bernama Nurul Yudianto dan bagaimana dia telah scammed meminta pinjaman online, menurut dia sebelum ALLAH mengarahkannya ke tangan Mrs. ESTHER PATRICK. (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Saya memutuskan untuk menghubungi NURUL YUDIANTO untuk memastikan apakah itu benar dan untuk membimbing saya tentang cara mendapatkan pinjaman dari LADY ESTHER PATRICK, dia mengatakan kepada saya untuk menghubungi Lady. Saya bersikeras bahwa dia harus memberi tahu saya proses dan kriteria yang dia katakan sangat mudah. dari Mrs. ESTHER, yang perlu saya lakukan adalah menghubunginya, mengisi formulir untuk mengirim pengembalian, mengirim saya scan kartu identitas saya, kemudian mendaftar dengan perusahaan setelah itu saya akan mendapatkan pinjaman saya. . Lalu saya bertanya kepadanya bagaimana Anda mendapatkan pinjaman Anda? Dia menjawab bahwa hanya itu yang dia lakukan, yang sangat mengejutkan.

    Saya menghubungi Mrs ESTHER PATRICK dan saya mengikuti instruksi dengan hati-hati untuk saya, saya memenuhi persyaratan mereka dan pinjaman saya disetujui dengan sukses tetapi sebelum pinjaman dipindahkan ke akun saya, saya diminta membuat janji untuk membagikan kabar baik tentang Mrs. ESTHER PATRICK dan itulah mengapa Anda melihat posting ini hari ini untuk kejutan terbesar saya, saya menerima peringatan Rp350.000.000. jadi saya menyarankan semua orang yang mencari sumber tepercaya untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Mrs. ESTHER PATRICK melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) untuk mendapatkan pinjaman yang dijamin, Anda juga dapat menghubungi saya di Email saya: (suryantosuryanto524@gmail.com)

    ReplyDelete